جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

مدیریت و کارآفرینی

ترفندهای توییتر برای کسب‌وکارها
شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲
توییتر برای کسب‌وکارها
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
استراتژی بازاریابی در دوران رکود
سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
توییتر برای کسب‌وکارها
۹۳۰

استفاده از توییتر برای کسب‌وکار شما و پیشرفت آن نیازمند آشنایی با روش‌های اصلی کار با توییتر است. برای بهره بردن از توییتر در کسب‌وکار خود باید این اصول را بشناسید و به بهترین شکل به کار ببندید.

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
ادامه
استراتژی بازاریابی در دوران رکود
۱k

در وضعیت‌‌های بی‌ثبات اقتصادی مانند وضعیت فعلی، استراتژی‌های بازاریابی درست و چابک بهترین شیوه نجات خواهند بود. به همین دلیل است که شرکت‌ها باید استراتژی‌های بازاریابی خود را ارتقا دهند.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
استراتژی‌های مزیت رقابتی ناپایدار هشت تغییر مسیر عمده در استراتژی رقابتی
۹۳۰

وقتی یک شرکت نشان دهد که برای محصول یا خدمات آن متقاضیانی وجود دارند، رقبا به‌سرعت وارد عمل می‌شوند. اما چیزی که مشتریان واقعاً می‌خواهند و شرکت‌های کمی می‌توانند آن را فراهم کنند، طراحی یک تجربه کاربری خوب و پاسخ کامل به مشکلات مشتریان است. یکی از معدود موانع ورود به بازار که در بستر مزیت رقابتی ناپایدار نیز به قوت خود باقی است، به افراد درگیر و شبکه‌های خصوصی آنها مربوط می‌شود. در واقع شواهد نشان می‌دهند که موفق‌ترین کارکنانی که تقاضای بسیاری برای آنها وجود دارد، کسانی هستند که شبکه‌های ارتباطی قوی دارند. آماده کردن مشتریان برای فاصله گرفتن از مزیت‌های رقابتی پیشپن، فرایندی بسیار مشابه فرایند معرفی یک محصول جدید است اما در جهت عکس. همه مشتریان به یک میزان آماده پذیرش مزیت رقابتی ناپایدار جدید نیستند. باید مجموعه‌ای از اقدامات طراحی کرد که مشتریان را مرحله به مرحله در این مسیر هدایت کنند.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
هفت اشتباه خطرناک در مورد مزیت رقابتی
۹۰۷

اکثر مدیرانی که در محیط‌های کاری سریع و چابک کار می‌کنند به‌خوبی می‌دانند که باید حالت کار کردن را مدام تغییر دهند. با این حال اغلب این مفروضات ریشه‌ای، خود به دامی خطرناک برای شرکت‌ها تبدیل می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد مزایای جدید برای خود سیستم منظم و هماهنگی ندارند. در نتیجه در این شرکت‌ها نوآوری فرایندی بی‌نظم و همراه با دوباره‌کاری است که افراد آن را هدایت می‌کنند نه سیستم و این امر شرکت‌ها را در برابر نوسانات چرخه تجاری به‌شدن آسیب‌پذیر می‌کند. ارزیابی اینکه آیا شرکت شما برای مدیریت مزیت‌های رقابتی ناپایدار آماده است یا خیر، به شما نشان خواهد داد که تا چه حد نسبت به دام‌های مربوط به استراتژی‌ رقابت و مزیت رقابتی آسیب‌پذیر هستید.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
مزیت رقابتی ناپایدار استراتژی رقابتی کسب‌وکارها (بخش دوم)
۸۲۲

دلایل منطقی وجود دارند که باعث می‌شوند شرکت‌ها در هر مرحله از رشد خود بخواهند به مرحله بهره‌برداری از چرخه عمر مزیت رقابتی خود بازگردند. اما آنها برای مدیریت وظایف ضروری در هر مرحله از رشد مزیت رقابتی خود به مهارت‌ها، استانداردها و افراد مختلفی نیاز دارند. اغلب موفقیت ابتکارات شرکت‌ها باعث ایجاد رقبا می‌شود که این امر مزیت رقابتی آنها را تضعیف می‌کند. بنابراین شرکت‌ها باید فرایندهای خود را از نو پیکربندی (reconfigure) کنند تا بتوانند مزیت خود را قوی نگه دارند. شرکت‌ها برای پیکربندی مجدد فرایندهای خود به افرادی نیاز دارند که از بازنگری بنیادی در الگوها و منابع ترسی نداشته باشند. برای رقابت در فضای اقتصادی که در آن مزیت رقابتی ناپایدار بسیار مهم است، باید آماده باشید که از مزایای رقابتی خود ارزیابی صادقانه انجام دهید و بررسی کنید که آیا واقعاً در خطر از بین رفتن هستند یا خیر.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
مزیت رقابتی ناپایدار استراتژی رقابتی کسب‌وکارها (بخش نخست)
۸۷۲

تدوین استراتژی همچنان در صنایع آشفته امروزی امری مفید خواهد بود و مدیران کسب وکارها می‌توانند به‌طور مؤثر استراتژی رقابتی خود را تدوین و اجرا کنند، اما نمی‌توانند فقط قواعد قدیمی را به کار بگیرند و حاضر نباشند آنها را تغییر دهند. امروزه به‌ندرت پیش می‌آید که شرکتی بتواند به‌واقع مزیت رقابتی قدیمی خود را در مدت زمان طولانی حفظ کند. در دنیایی که مزیت رقابتی یک کسب‌وکار اغلب در عرض کمتر از یک سال از بین می‌رود، منطقی نیست که شرکت‌ها مدت طولانی را صرف تدوین یک استراتژی بلندمدت بکنند و سال‌ها آن را تغییر ندهند. برای اینکه شرکت‌ها بتوانند در صنعت خود پیشرو بمانند، باید دائماً استراتژی‌های جدیدی به کار ببندند و همزمان چندین مزیت رقابتی ناپایدار را ایجاد کرده و از آنها بهره‌برداری کنند.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
۲۱ ایده عالی برای شروع یک کسب‌و‌کار کوچک در سال ۲۰۲۲ (بخش سوم)
۷۸۲

اگر می‌خواهید درآمد خود را به حداکثر برسانید و حجم کار خود را زیاد کنید، سعی کنید با ایده‌های راه‌اندازی کسب‌و‌کار آغاز کنید که بیشتر از همه نمونه‌های موفق آنها وجود دارد. اما اگر به فکر دنبال کردن اشتیاق خود هستید و فقط می‌خواهید پول کافی برای زندگی داشته باشید، یک کسب‌و‌کار کوچک راه بیندازید که با اهداف و علایق شما مرتبط باشد و در آن بتوانید مهارت‌های خود را به کار بیندازید و تعادل بین کار و زندگی را برقرار کنید.

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
ادامه
۲۱ ایده عالی برای شروع یک کسب‌و‌کار کوچک در سال ۲۰۲۲ (بخش دوم)
۱k

اگر‌ می‌خواهید یک کسب‌و‌کار کوچک راه بیندازید، ضروری است که قواعد و هنجارهای جدید این حوزه را بشناسید. همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از چیزها را در شیوه مصرف مردم در حوزه‌های تولید و ارائه خدمات تغییر داده است. اگر پیشتر راه انداختن یک فروشگاه یا رستوران ایده بسیار خوبی بود، اکنون بعد از کرونا باید این ایده را مورد بازنگری قرار دهید و بررسی کنید که در سال آینده شرایط چگونه خواهند بود.

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
ادامه
۲۱ ایده عالی برای شروع یک کسب‌و‌کار کوچک در سال ۲۰۲۲ (بخش نخست)
۱k

اگر‌ می‌خواهید یک کسب‌و‌کار کوچک راه بیندازید، ضروری است که قواعد و هنجارهای جدید این حوزه را بشناسید. همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از چیزها را در شیوه مصرف مردم در حوزه‌های تولید و ارائه خدمات تغییر داده است. اگر پیشتر راه انداختن یک فروشگاه یا رستوران ایده بسیار خوبی بود، اکنون بعد از کرونا باید این ایده را مورد بازنگری قرار دهید و بررسی کنید که در سال آینده شرایط چگونه خواهند بود. به‌جای اینکه به کسب‌و‌کار‌های قدیمی و سنتی‌تر فکر کنید، به آنهایی بیندیشید که می‌توانند از شیوه زیست مردم در دوران جدید پشتیبانی کنند. برای اجرای هر ایده کسب‌وکار، ‌نخست باید یک برنامه دقیق کسب‌و‌کار طراحی کنید. بسیاری از ایده‌هایی که در این فهرست به آنها اشاره‌ می‌شود، به‌سادگی قابل پیاده‌سازی هستند و فقط کافی است یک رایانه، یک اتصال اینترنت و یک کارت اعتباری بانکی داشته باشید.

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
ادامه
پربازدیدترین مقالات اخیر
تحصیل در آلمان برای والدین
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال چه مسیری را باید طی کنید؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ده توصیه برای تحصیل در آلمان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا چه چیزهایی را باید بدانید؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا در ۲۰۲۴ چه نکاتی را لازم است بدانید؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲
داستان پشت هنر پاپیه ماشه چیست؟
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
چالش‌های والدین در آموزش رباتیک برای کودکان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲