جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

امور بین الملل

آوسبیلدونگ برق و الکترونیک در آلمان
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا در ۲۰۲۴ چه نکاتی را لازم است بدانید؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ده توصیه برای تحصیل در آلمان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
آوسبیلدونگ برق و الکترونیک در آلمان
۶۰۲

با توجه به پیچیدگی‌های مهاجرت کاری به آلمان و گرفتن اوسبیلدونگ برق و الکترونیک، امور بین‌الملل مجتمع فنی تهران قدم به قدم در کنار شماست تا بتوانید سریع‌تر به آینده دلخواه خود دست پیدا کنید.

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲
ادامه
ده توصیه برای تحصیل در آلمان
۱k

پس از تحصیل در آلمان، با فرصت‌های شغلی فراوانی مواجه می‌شوید و اگر این فرصت‌های شغلی در کشور خودتان فراهم نیستند، می‌توانید در آلمان بمانید و از فرصت‌های شغلی عالی آن بهره ببرید.

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
ادامه
تحصیل در آلمان برای والدین
۲k

تحصیل در آلمان برای والدین شامل کمک‌های مالی دولتی می‌شود. همچنین کشور آلمان در حالت کلی کشوری بسیار خانواده‌دوست است و دانشگاه‌های این کشور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ادامه
کدام کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنید؟
۷۷۴

امور بین‌الملل مجتمع فنی تهران با بیش از ۲۰ سال تجربه، در زمینه اعزام دانشجو و دارا بودن مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین با بهره‌گیری از وکلای مجرب اقدام به اعزام دانشجو می‌کند.

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ادامه
چرا همه تحصیل در کانادا را انتخاب می‌کنند؟
۷۱۲

اجازه کار پس از تحصیل در کانادا که به دانشجویان خارجی داده می‌شود، حداکثر سه سال زمان دارد و دانشجویان خارجی می‌توانند پس از یک سال اشتغال در کانادا برای کسب اجازه اقامت دائم اقدام کنند.

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ادامه
مزایای تحصیل در کانادا
۸۲۹

ادامه تحصیل در کانادا برای بسیاری از دانشجویان خارجی به دلیل سیستم آموزشی باکیفیت، جامعه متنوع و پذیرا، استانداردهای بالای زندگی، فرصت‌های شغلی و شهریه مقرون به صرفه گزینه‌ای عالی است.

سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲
ادامه
مهاجرت کاری به آلمان از طریق فراگیری مهارت
۵k

در کشور آلمان دوره‌های آموزشی خاصی برای مهار‌ت‌آموزی وجود دارد که آوسبیلدونگ (Ausbildung) نامیده می‌شوند. این دوره‌ها به شیوه‌های متفاوتی ارائه می‌شوند که یکی از انواع آن، آوسبیلدونگ دوگانه است

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ادامه
فرصت‌های شغلی دیپلم هنر (بخش دوم)
۵۹۳

کسانی که دیپلم هنر دارند گزینه‌های تحصیلی و شغلی بسیاری را می‌توانند برگزینند که در سال‌های اخیر بسیار متنوع شده‌اند، از روزنامه‌نگاری و طراح مد و فشن گرفته تا علوم اقتصاد و علوم سیاسی.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
فرصت‌های شغلی دیپلم هنر (بخش نخست)
۱k

اکثر کسانی که دیپلم هنر دارند کارشناسی در یکی از شاخه‌های مختلف هنر را انتخاب می‌کنند که انعطاف‌پذیری زیادی دارد و در آن نیاز است درک فرهنگی، تفکر انتقادی، مهارت‌های ارتباطی را دارا باشید

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
ویزای کار پس از فارغ التحصیلی کانادا
۵۷۱

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا (IRCC) برای جذب و نگه‌داشتن دانشجویان بین‌المللی پس از پایان تحصیل در کانادا، یک مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی دارد. این مجوز کار، ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلی و یا ویزای کار پس از پایان تحصیل Post-Graduation Work Permit Program (PGWPP) نام دارد. ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلیPGWP)) به دانشجویان بین‌المللی تعلق می‌گیرد که از یک مؤسسه آموزشی کانادایی دارای DLI فارغ‌التحصیل شده باشند و دوره خود را به صورت تمام وقت گذرانده باشند. این مجوز کار به متقاضیان اقامت دائم کانادا اجازه می‌دهد تا تجربه‌ی کاری در کانادا کسب کنند.

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
اجازه کار دانشجویان در کانادا
۵۷۳

دانشجویان بین‌المللی که دوره آنها حداقل 8ماه و تمام وقت باشد، از یکی از مؤسسات مورد تأیید اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (DLI) پذیرش داشته باشند و همچنین موفق به اخذ مجوز معتبر تحصیلی کانادا (Study Permit) شده باشند، 20 ساعت در هفته اجازه کار در کانادا خواهند داشت. دانشجویان با این مجوز کار می‌توانند خارج از مؤسسه آموزشی کار کنند. همچنین در ایام تعطیل و در زمانی که مؤسسه آموزشی تعطیل باشد دانشجو می‌تواند به‌صورت نامحدود کار کند. اما به خاطر داشته باشید که برای دریافت اجازه کار در کانادا در حین تحصیل، دانشجویان پس از ورود به این کشور باید ابتدا درخواست سین‌نامبر (SIN Number) بدهند.

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
ویزای توریستی کانادا چیست؟
۴۹۵

ویزای توریستی کانادا که Visitor Visa نام دارد، از جمله ویزاهای موقت (Temporary Resident Visa ) است. افرادی می‌توانند برای ویزای توریستی اقدم کنند که تابعیت کانادا را ندارند و قصد بازدید از کشور کانادا، دیدار اقوام یا دوستان، حضور در سمینار، کنگره یا همایش و یا برای گذراندن دوره‌های کوتاه مدت تحصیلی (6 ماه یا کمتر) دارند. به غیر از افراد دارای اقامت دائم کانادا (PR) و شهروندان کانادایی (Citizen)، همه‌ی افراد برای سفر به کانادا نیاز به مجوز ورود دارند. تمامی درخواست‌های ویزای توریستی کانادا از سال 2014 به بعد، به شکل خودکار، برای ویزای چند بار ورود بررسی Multiple Entry)) می‌شوند.

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا چقدر است؟
۶۲۹

هزینه تحصیل در کانادا سال 2022 - 2023 سازمان آمار کانادا، چند ماه پس از اتمام سال تحصیلی، گزارشی مبنی بر هزینه‌های تحصیل در موسسات آموزشی کانادا همچون مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های کشور را اعلام می‌کند. در اینجا میانگین هزینه‌های تحصیل ذکر شده است.

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
آیا در مورد کانادا میدانستید که؟
۶۹۸

کانادا طولانی ترین بزرگراه جهان را دارد! بزرگراه Trans-Canada یک سیستم بزرگراه بین قاره ای و استانی است که از طریق ده استان کانادا از اقیانوس آرام در ساحل غربی به اقیانوس اطلس در ساحل شرقی می رود. مسیر اصلی 7821 کیلومتر در سراسر کشور است که یکی از طولانی ترین مسیرها در نوع خود در جهان است.

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
معرفی دانشگاه فاینال اینترنشنال (Final International University)
۷۹۱

تاریخچه موسسات آموزشی فاینال موسسات آموزشی فاینال (Final Education Institutions) بیش از 42 سال است که خدمات آموزشی ارائه می دهند. در بیش از 600 موسسه آموزشی، دانش آموزان را در هر سطحی از مهدکودک تا دبیرستان پرورش داده است. تا کنون، بیش از چهار میلیون نفر از طریق آموزش در موسسات فاینال اینترنشنال به رویاهای خود رسیده‌اند. فاینال اینترنشنال 21 هزار پرسنل دارد و همچنین یکی از فعال‌ترین ناشران کتاب و مجلات ترکیه است. با تأسیس دانشگاه بین‌المللی فاینال اینترنشنال (Final International University) در سال 2015، وارد بخش آموزش عالی شد.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
آنچه باید درباره دانشگاه کایرنیا (گیرنه) بدانید!
۱k

دانشگاه کایرنیا (گیرنه) در قبرس شمالی و در شهر کایرنیا قرار دارد که این شهر از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای این کشور است. دانشگاه کایرنیا (گیرنه) در سال 2013 تاسیس شده است و متخصص مطالعات دریایی است. دانشگاه گیرنه پس از کسب اعتبارات لازم از وزارت آموزش و فرهنگ ملی (TRNC) و شورای برنامه ریزی، اعتبارسنجی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی (YODAK) فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 2014 شروع به پذیرش دانشجو در 10 گرایش مختلف در رشته‌های مطالعات دریایی، علوم دریایی و مدیریت دریایی کرد. پس از تأیید اعتبار توسط YODAK در قبرس شمالی و با رعایت تمام استانداردهای لازم، دانشگاه کایرنیا (گیرنه) برای تأیید از شورای آموزش عالی ترکیه (YOK) درخواست داد و تاییدیه آن در 16 ژانویه 2014 اعطا شد.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس انتری
۷۴۹

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا از سال 2015 برای مهاجرانی که قصد اخذ اقامت دائم این کشور را دارند، روش جدیدی به نام اکسپرس‌انتری (Express Entry) را معرفی و راه‌اندازی کرد. اکسپرس‌انتری سیستم مهاجرت به کانادا را دستخوش تغییرات اساسی داد. اکسپرس‌انتری (Express Entry) یا به اختصار (EE) یک سیستم درخواست مهاجرت به صورت آنلاین است که بر پایه امتیاز‌بندی توسط سیستم جامع امتیازبندی (Comprehensive Ranking System) یا به اختصار (CRS) بنا نهاده شد و یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی کانادا می‌باشد.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
اجازه کار حین تحصیل در کانادا 2022
۷۳۳

دانشجویان بین‌المللی بعد از دریافت ویزای تحصیلی کانادا (Study Permit) و پس از وارد شدن به این کشور، ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار خواهند داشت. پرسشی که مطرح می‌شود این است که ۲۰ ساعت در هفته کار کردن به چه شکلی امکان‌پذیر است.

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
ادامه
انواع ویزای کار کانادا 2022
۸۱۴

ویزای کار کانادا یکی از انواع ویزاهای موقت این کشور است. اگر بخواهیم ویزاهای کار کانادا را دسته‌بندی کنیم، می‌توان به ویزاهای زیر اشاره کرد: 1- ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلی (Post-Graduation Work Permit ) 2- ویزای کار همسر دانشجو (Open Work Permit) 3- ویزای پیشنهاد کاری (Job Offer) 4- ویزای سرمایه‌گذاری (Work Permit)

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
ادامه
راهبردهای تجارت متقابل در امور بین الملل - (بخش اول) COUNTER TRADE
۳k

تجارت متقابل به تعبیری قدیمی ترین شیوه مبادلات تجاری است. انسانهای اولیه برای رفع نیازمندیهای خود با این روش اجناس و کالاهای اضافی را با اجناس و کالاهای مورد احتیاج خود مبادله می کردند. این شیوه در معاملات مدتهای مدیدی در مبادلات بازرگانی تا تثبیت نظام پولی و حتی بعد از آن نیز متداول بوده است. امروزه نیز واژه تجارت متقابل مبادله کالا با کالا و بدون دخالت پول را تداعی می کند. اما تجارت متقابل در عصر حاضر آنچنان از پیچیدگی و تکنیک های بالای مالی و بازرگانی (و نه فنی و مهندسی) برخوردار است که دیگر مفاهیم سنتی و کلاسیک قادر به تبیین و تصویر شیوه های متنوع آن نمی باشد. در معاملات تجارت متقابل طرفین فقط به انجام یک معامله ی ساده بازرگانی بسنده نمی کند. بلکه تعهداتی کوتاه مدت و بلند مدت را بر عهده خواهد داشت که برخی از آنها تا سالیان دراز آنان را درگیر و وابسته به آن معامله خواهد نمود. این معاملات اصولا در چهارچوب قراردادها و بین دو دولت انجام می پذیرد و بانکهای مرکزی بین این دولت ها با افتتاح حساب های ویژه یا ترتیبات دیگری نسبت به عملیات مالی و تسویه حساب های دو طرف اقدام می کنند. ولی باید توجه داشت که این نوع معاملات همیشه در چهارچوب های رسمی دولتی به عمل نمی آید. بلکه بین دو و یا چند نفر بازرگان یا شرکت های تجاری صورت می پذیرد.

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲
ادامه
پربازدیدترین مقالات اخیر
تحصیل در آلمان برای والدین
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال چه مسیری را باید طی کنید؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ده توصیه برای تحصیل در آلمان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا در ۲۰۲۴ چه نکاتی را لازم است بدانید؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا چه چیزهایی را باید بدانید؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
داستان پشت هنر پاپیه ماشه چیست؟
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
چالش‌های والدین در آموزش رباتیک برای کودکان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲