جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

علوم مهندسی

مدیریت اسناد با DCC: بهبود فرآیندها و کاهش هزینه‌ها
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای آباکوس کدام‌اند؟
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
راهنمای جواهرسازی با سیم
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲
ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای آباکوس کدام‌اند؟
۳۴۵

هدف اصلی از تولید نرم‌افزار مهندسی آباکوس، ایجاد راه ‌حلی قدرتمند برای تحلیل رفتار غیرخطی مواد بود و به همین دلیل، امروزه در این نرم‌افزار از مدل‌های رفتاری بسیار متنوعی استفاده می‌شود.

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
ادامه
طراحی و مدل‌سازی با سالیدورکز ‌Solidworks
۳۲۴

سالیدورکز ‌Solidworks به‌طور کلی شامل سه محیط Part، Assembly و Drawing است که در محیط Part قطعات را طراحی می‌کنیم و در محیط Assembly قطعاتی که طراحی‌ شده‌اند مونتاژ می‌شوند.

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲
ادامه
راهنمای جواهرسازی با سیم
۴۴۲

در جواهرسازی با سیم از تکنیک‌ها و مواد پیچیده ساخت جواهر و زیورآلات کمتر استفاده می‌شود و نسبت به نقره‌کوبی، طلاسازی و جواهرات رزینی زحمت و هزینه آن بسیار کمتر و جذابیت آن بیشتر است.

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲
ادامه
کاربرد متلب در مهندسی شیمی: ارتقاء فرایندهای مدل‌سازی و شبیه‌سازی
۸۱۷

متلب می‌تواند سیستم‌های کنترل فرایتد شیمیایی را طراحی و پیاده‌سازی کند و همچنین می‌تواند فرایندهایی مانند تعیین حرارت و نوع مواد را محاسبه و طراحی کند و برآورد هزینه فرایند را انجام دهد.

یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲
ادامه
نرم‌افزار SPSS: معرفی مزایا و ویژگی‌ها
۴۹۸

نرم‌افزار SPSS یک نرم‌افزار آماری قدرتمند با رابط کاربری ساده است که باعث می‌شود سازمان شما سریعاً داده‌ها را تحلیل کرده و الگوهای مفیدی برای بهبود محصول یا خدمات خود از آنها استخراج کند.

یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲
ادامه
آرک جی.آی.اس: سامانه جامع اطلاعات جغرافیایی
۴۴۶

نرم‌افزار آرک جی.آی.اس نرم‌افزار کلاسیک برای سیستم اطلاعات جغرافیایی یا GIS است که برای تولید، تحلیل و تجسم داده‌ها و نقشه‌های مکانی و مدیریت داده‌های جغرافیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲
ادامه
نرم‌افزار زیمنس ان.ایکس
۱k

نرم‌افزار ان.ایکس تضمین می‌کند که طرح‌های شما استانداردها و الزامات لازم را به طور مداوم رعایت می‌کنند، قابل اصلاح هستند، کیفیت محصولات حفظ می‌شود و خطاها به موقع کشف و برطرف می‌شوند.

یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
ادامه
چرا X Steel پیشرفته‌ترین ابزار طراحی سازه‌های فولادی است؟
۱k

نرم‌افزار طراحی X Steel پیشرفته‌ترین ابزار طراحی سازه‌ها فولادی است و با استفاده از آن به بهترین شکل می‌توانید جزئیات فولاد سازه‌ها را طراحی، پیشرفت پروژه را بررسی و اقدامات آینده را برنامه‌ریزی کنید.

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ادامه
دوربین نقشه‌برداری توتال استیشن
۱k

دوربین نقشه‌برداری توتال استیشن به عنوان فناوری پیشرفته نقشه‌برداری به شما کمک می‌کند به‌راحتی اندازه‌گیری‌های مهم را برای نقش‌برداری زمین، ساخت‌وساز و بسیاری از پروژه‌های دیگر انجام دهید.

یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
ادامه
نرم‌افزار PDMS چیست؟
۳k

PDMS در کَد سه‌بعدی نرم‌افزاری شناخته‌شده و یک بسته قابل تنظیم، چندکاربره، چندرشته‌ای است که مهندسان از این نرم‌افزار خلاقانه برای کارهای مهندسی، طراحی و ساخت‌وساز استفاده می‌کنند.

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
ادامه
۱۰ حوزه اصلی مدیریت پروژه
۳k

مدیریت مدیریت پروژه باید در پنج مرحله اصلی پیگیری شود که عبارت‌اند از آغاز پروژه، برنامه‌ریزی پروژه، اجرای پروژه، نظارت و کنترل بر پروژه و اتمام پروژه و هر پروژه این مراحل زمانی را طی می‌کند.

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
ادامه
G-code چیست؟
۲k

فایده شناخت G-code این است که می‌توانید به‌خوبی درک کنید ماشین CNC شما چگونه کار می‌کند و به این ترتیب می‌توانید قطعات خود را طوری طراحی کنید که ماشینکاری بهینه‌تر و به‌صرفه‌تر باشد.

یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
ادامه
امنیت و سلامت محیط کار
۱k

مدیریت ایمنی مجموعه‌ای از فرایندها و روش‌هایی است که برای این منظور طراحی شدند که خطر‌های محتمل در یک محیط کار را شناسایی کنند و برای پیشگیری از آنها بهترین روش‌ها را ارائه دهند.

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
ادامه
وظیفه مسئول تأسیسات چیست؟
۵k

شغل مسئول تأسیسات اغلب نیازمند حضور در ساختمان انبار، شرکت، مدرسه یا بیمارستان است و گاهی ممکن است فردی مسئول تأسیسات در یک موزه، کتابخانه، دانشگاه یا ساختمان‌‌های دولتی باشد.

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
فروشنده زیورآلات
۱k

وقتی برای شغل فروشنده زیورآلات مصاحبه می‌دهید، شور و شوق و آشنایی شما با زیورآلات و مهارت‌های مرتبط با این شغل می‌تواند کمک کند که از سایر رقبا پیش بیفتید. در این صنعت منحصر به فرد، مدیران استخدام به دنبال کسانی هستند که دانش کافی از فلزات و سنگ‌های گران‌قیمت داشته باشند و در امر فروش نیز خبره باشند. اگر بتوانید کارفرما را قانع کنید که به‌سرعت می‌توانید با مشتریان رابطه برقرار کرده و فروش را انجام دهید، احتمالاً شما را بر سایر داوطلبان ترجیح خواهد داد.

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
اتوماسیون یکپارچه و همکاری برای پیشبرد اتوماسیون
۱k

آینده مدل اتوماسیون یکپارچه روشی است که شرکت زیمنس در پیش گرفته است و نه تنها به تغییرات شتابان فناوری پاسخ می‌دهد، بلکه خود شکل‌دهنده این تغییرات است. به لطف محصولاتی که زیمنس به کمک اتوماسیون یکپارچه تولید می‌شوند، این شرکت توانسته است در طی سال‌ها زیرساختی فراهم کند که بتواند همه اطلاعات مربوط به فناوری عملیاتی را در یک جا جمع کند.

سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱
ادامه
ساخت اتوماتیک پنل‌های کنترل
۱k

تولید در دنیای آینده مستلزم رعایت پایداری محیط زیست، تولید بهینه، صرفه‌جویی در مواد اولیه، انعطاف‌پذیری بالا و بهره‌وری عالی است. چشم‌انداز کارخانه‌های تولیدی در آینده به کارگیری نوعی از مهندسی است که این اهداف را برآورده کند

سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱
ادامه
شیر هوشمند رادیاتور چیست
۱k

شیرهای رادیاتور بخش کوچکی از سیستم گرمایشی خانه شما هستند که اغلب آنها را نادیده می‌گیرید. اما در واقع شیر هوشمند رادیاتور ابزار بسیار مهمی است که خانه شما را به اندازه‌ای که برای شما مطلوب و مطبوع است گرم نگه می‌دارد.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
آخرین اتفاقات در صنعت بتن
۱k

بتن از جمله معمول‌ترین مصالح ساختمانی است که به‌طور گسترده در ساختن خانه‌ها، پل‌ها، جاده‌ها و سدها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد آن از کاربردهای سازه‌ای گرفته تا کف‌سازی، ساختن پیاده‌رو، لوله‌سازی و زه‌کشی را در بر می‌گیرد.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
خوردگی فلزات و راه‌های جلوگیری از آن
۱k

فرایندهای الکتروشیمیایی با تجزیه ترکیبات به عناصر یا ساختن ترکیبات جدید، همان اندازه که می‌تواند سازنده باشند، مخرب نیز هستند. خوردگی یکی از نتایج بسیار رایج واکنش‌های الکتروشیمیایی بین مواد و محیط آنهاست.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
انقلاب صنعتی چهارم در حوزه ساخت‌وساز
۱k

انقلاب صنعتی چهارم (Industry 4.0) که در حوزه ساخت‌ و ساز انقلاب چهارم ساختمان‌سازی نامیده می‌شود می‌تواند شیوه انجام پروژه‌های ساختمانی را متحول کند.

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
ابزار ضروری جوشکاری برای مبتدیان
۱k

اگر می‌خواهید بدانید برای جوشکاری به عنوان مبتدی چه ابزارهایی نیاز دارید، این مقاله را بخوانید تا با ۱۷ ابزار اساسی جوشکاری آشنا شوید.

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
جی.پی.اس در نقشه‌برداری
۱k

جامعه نقشه‌برداران جز نخستین کسانی بودند که از فناوری جی.پی.اس (GPS) استفاده کردند، زیرا این فناوری به‌طور چشمگیری بهره‌وری آنها را افزایش می‌داد.

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
نقش مهندسی صنایع در صنعت
۲k

مهندسی صنایع سالانه دانشجویان بین‌المللی فراوانی به خود جذب می‌کند و چشم‌انداز آن در حوزه مهندسی و همچنین در تجارت بسیار نویدبخش است.

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲
ادامه
بحران انرژی و انرژی های نو (بخش اول)
۳k

شاید بزرگترین مسئله مطرح شده توسط دانشمندان ، کارشناسان سیاست و شرکتهایی که با آنها صحبت شده است این باشد که چگونه با افزایش فوری تقاضای انرژی که در دهه های آینده انتظار می رود کنار بیاییم.

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲
ادامه
پربازدیدترین مقالات اخیر
تحصیل در آلمان برای والدین
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال چه مسیری را باید طی کنید؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ده توصیه برای تحصیل در آلمان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا در ۲۰۲۴ چه نکاتی را لازم است بدانید؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲
برای تحصیل در ایتالیا چه چیزهایی را باید بدانید؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
داستان پشت هنر پاپیه ماشه چیست؟
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
چالش‌های والدین در آموزش رباتیک برای کودکان
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲