جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲
۵۵۰

بازدید دکتر حبیبی ماچیانی از مجتمع فنی تهران

بازدید دکتر حبیبی ماچیانی از مجتمع فنی تهران
مهندس حبیبی ماچیانی، مدیر کل دفتر آموزشگاه‌های آزاد و مشارکت مردمی سازمان آموزش فنی‌ و ‌حرفه‌ای، از مجتمع فنی تهران بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی مجتمع فنی تهران، در این بازدید و نشست که با حضور مدیر عامل مجتمع فنی تهران (کارآفرین برتر کشور) و مدیران ارشد مجتمع فنی برگزار شد، ضمن معرفی توانمندی‌های مجتمع فنی تهران طی ۴۴ سال فعالیت آموزشی خود، برنامه های آتی این مجتمع نیز برای ایشان تشریح شد.
مدیر کل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان در این جلسه گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور یک نهاد توسعه‌ای و سازمانی است که می‌تواند در مهارت‌افزایی نقش مهمی بازی کند. وی افزود: در حال حاضر بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته، علاقه اقشار مختلف جامعه از مدرک‌گرایی به سمت مهارت‌آموزی سوق یافته و دوران علاقه به کارمندی پایان یافته است.
مهندس حبیبی در ادامه گفت:‌ امروزه جوانان به این امر روی آورده‌اند که کسب‌وکاری مختص به خود مانند برنامه‌نویسی، تعمیرات خودرو و حتی اداره یک کافه داشته باشند یا بازاریابی الکترونیکی یا تولید محتوای الکترونیکی انجام دهند. این روند بسیار خوشحال‌کننده است و یقیناً در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.
وی گفت: نگاهی که در سازمان آموزش فنی ‌و ‌حرفه‌ای کشور حاکم است، به ظرفیت‌های جامعه توجه ویژه دارد، مانند واحدهای صنفی، شرکای اجتماعی، محیط کار واقعی یا کارخانجات. این واحدها به استناد ماده ۱۱۰ قانون کار، بخشی از امر آموزش را برعهده دارند. این ماده قانونی می‌گوید تمام واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مکلف‌اند در راستای آموزش به شاغلین، پایداری و امنیت شغلی را افزایش داده و امنیت روانی کارگر را فراهم کنند.
وی همچنین در مورد مرکز مهارت‌آموزی جوار و بین کارگاهی صحبت کرد که به کمک سازمان فنی‌وحرفه‌ای راه‌اندازی شده است و کمک می‌کند که نیروی کار مورد نیاز در ابتدای قبول مسئولیت خود، آموزش‌های دوگانه (تلفیقی) را ببیند و این روشی است که در کشورهای صنعتی پیاده‌سازی شده است و در مجتمع فنی تهران نیز از آن استفاده می‌شود. همچنین طبق آیین‌نامه تصویب‌شده در هیات وزیران، مشاغل در ابتدا باید مطابق نیاز بازار کار شناسایی شده و پس از آن استانداردهای مورد نیاز آنها تدوین شود.
https://www.instagram.com/reel/CzMMJkhMNOK/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==